1- Halkla ilişkiler, reklam, pazarlama ve bütünleşik pazarlama iletişimi alanına ilişkin temel kavram, kuram ve yöntem ile ilgili bilgi sahibidir.
2- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında hedef kitlelere uygun medya planlaması süreçlerini bilir.
3- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili, araştırma yapma ve raporlama becerisine sahip olur.
4- Kurum ve kuruluşlardaki kriz ve itibar yönetimi süreçlerini bilir.
5- Kurum ve kuruluşların tanıtımıyla ilgili medya ve dijital medya iletişim tekniklerini ve sürecini bilir.
6- Halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarını yürütme becerisine sahiptir.
7- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında güncel ve etkili sunum tekniklerini kullanma becerisine sahiptir.
8- Toplumsal gelişmeleri yakından izleyerek hedef kitle davranışlarındaki değişimleri araştırıp elde ettiği bilgileri halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarında kullanma yetkinliğine sahiptir.
9- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alarak ortaya çıkan sorunları çözme yetkinliğine sahip olur.
10- Marka ve iletişim stratejisini oluşturma ve uygulama yetkinliğine sahip olur.
11- Geleneksel ve dijital mecralardaki tüketici davranışlarını bilimsel yöntemlerle analiz etme ve bu mecraların kendine özgü dinamiklerini değerlendirme yetkinliğine sahip olur.
12- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanlarıyla ilgili yasal düzenlemelere, ulusal ve uluslararası meslek örgütlerinin standartlarına ve etik kodlarına uygun davranma bilincine sahip olur.
13- Farklı disiplinlerden elde ettiği bilgileri kendi alanında uygulayabilme yetkinliğine sahip olur.
2- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında hedef kitlelere uygun medya planlaması süreçlerini bilir.
3- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili, araştırma yapma ve raporlama becerisine sahip olur.
4- Kurum ve kuruluşlardaki kriz ve itibar yönetimi süreçlerini bilir.
5- Kurum ve kuruluşların tanıtımıyla ilgili medya ve dijital medya iletişim tekniklerini ve sürecini bilir.
6- Halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarını yürütme becerisine sahiptir.
7- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında güncel ve etkili sunum tekniklerini kullanma becerisine sahiptir.
8- Toplumsal gelişmeleri yakından izleyerek hedef kitle davranışlarındaki değişimleri araştırıp elde ettiği bilgileri halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarında kullanma yetkinliğine sahiptir.
9- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alarak ortaya çıkan sorunları çözme yetkinliğine sahip olur.
10- Marka ve iletişim stratejisini oluşturma ve uygulama yetkinliğine sahip olur.
11- Geleneksel ve dijital mecralardaki tüketici davranışlarını bilimsel yöntemlerle analiz etme ve bu mecraların kendine özgü dinamiklerini değerlendirme yetkinliğine sahip olur.
12- Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanlarıyla ilgili yasal düzenlemelere, ulusal ve uluslararası meslek örgütlerinin standartlarına ve etik kodlarına uygun davranma bilincine sahip olur.
13- Farklı disiplinlerden elde ettiği bilgileri kendi alanında uygulayabilme yetkinliğine sahip olur.