HABERLER
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Radyo ve Televizyon Programcılığı Programı, “İletişimi Yönetmek” başlıklı bir konferans düzenledi. Dr. Öğr. Üyesi Sevinç Koçak ve Öğr. Gör. Nevriye Bezmez, Medya Yönetimi ve İletişim Kampanyalarında Proje Yönetimi konularını ele aldı.
Alev Ofluoğlu Konferans Salonunda gerçekleştirilen etkinliğe, öğretim üyeleri ve öğrenciler katıldı.
İletişim Fakültesi Öğr. Gör. Nevriye Bezmez; medya kavramını ele alarak “Gazete ve dergi gibi basılı, radyo ve televizyon gibi işitsel ve görsel, internet gibi sanal olarak ifade edilen, hem yazılı hem de görsel olarak etkileşimde bulunduğumuz tüm iletişim araçları medya olarak ifade edilmektedir” dedi. Medyanın temel işlevlerine ve medya yönetimine değinen Öğr. Gör. Bezmez, özgün ve doğru içeriğin önemine vurgu yaptı.
İstatistiki veriler üzerinden sunumuna devam eden Öğr. Gör. Bezmez, Türkiye’de en çok yerel basının olduğunu fakat en az reklam payını da yerel basının aldığını ifade ederek medyanın gelir kaynaklarına ilişkin bilgiler paylaştı.
İstanbul Kültür Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesinden Dr. Öğr. Üyesi Sevinç Koçak, iletişim sektörünün dinamiklerini ele alarak “İletişim kampanyaları doğru mesajı, doğru hedef kitleye, doğru zaman ve mekânda ulaştırmak amacındadır” dedi. Kampanya dönemleri hakkında bilgi veren konuşmacı, öğrencilere kariyer hayatlarında kullanabilecekleri ipuçları da verdi.