HABERLER
Üniversitemiz Meslek Yüksekokulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım programı öğretim üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Ebru Hançer’in “Kahramanmaraş Depremi Sonrası Markaların Afet İletişiminde Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Üzerinden Bir İnceleme” başlıklı çalışması, Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi’nde yayımlandı.
6 Şubat 2023 tarihinde meydana gelen ve 11 ilimizi etkileyen Kahramanmaraş merkezli depremin ardından, bazı markaların sosyal medya platformlarındaki kriz iletişimi stratejilerini ele alan bu çalışma; özellikle Starbucks, Spotify ve Netflix markalarının 6-15 Şubat 2023 tarihleri arasındaki Twitter paylaşımlarını analiz etmiştir.
Akademik camiaya katkı sağlayan bu kıymetli çalışması dolayısıyla Dr. Öğr. Üyesi Ebru Hançer’i tebrik eder, başarılarının devamını dileriz