ULUSLARARASI

Nasıl Başvurulur?

Başvurunuzu yapmadan önce bölümlerimizi incelemenizi öneririz.
Başvurunuzu yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
1. Online Başvuru Formumuzu doldurun.
2. Lise diplomanızı ve transkriptinizi Türkçe çevirisi ile birlikte gönderin.
3. Pasaport fotokopinizi gönderin.
4. Türkçe (ve/veya İngilizce) yeterliliklerine ilişkin belge.
5. Denklik belgesi

Önemli Not: Eksik ya da yanlış belge gönderen ya da gönderdiği tespit edilen öğrencilerin başvurusu incelenmeyecektir.

Lisans bölümlerine sadece güz döneminde kayıt alınmaktadır. Başvuru tarihi 22 Ağustos - 2 Eylül’dür.

Başvurunuzu gerçekleştirdikten sonraki 2 hafta içerisinde tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.

Ön Ödeme (Depozito)

Ön başvurunuzun kabul edilmesi durumunda üniversitemizin vakıf hesabına bölüm ücretinizin %20’lik ön ödemesini gerçekleştirmelisiniz. Bu ödeme sizin Yeni Yüzyıl Üniversitesi’nde öğrenim görmeye olan isteğinizin göstergesi ve garantisi kabul edilir ve hiçbir sebeple geri ödemesi yapılmaz.

Ön ödemeniz kayıt sırasında öğrenim bedelinizden düşürülecektir.

Ön ödemenizin doğrulanmasından sonra üniversitemize kabul edildiğinize dair bir mektup size iletilecektir.

Online başvuru formunu doldurunuz.
All aplicants should check:
In order to make your application, you must follow these steps:
1. Fill the Online Application Form.
2. Don’t forget to upload high school graduation certificate (diploma), Transcript of records/scores and passport in English or Turkish in the Online Application Form.
3. Turkish (and/or English) proficiency letter.
Important note: Without all the required information and documents, your application will not be considered by our office.
New students can apply only for fall term. Application dates are 22 August - 2 September.
In 2 weeks after your application we will inform you by e-mail about application result.

Deposit Payment
If application is approved advance %20 deposit of tuition fee will be charged from applicant in order to issue official acceptance letter.
This non-refundable deposit will be considered as a guaranty of student’s intent to enroll at IYYU and deducted from the tuition fee at registration.
After your deposit payment received, an official letter of acceptance will be sent to you by e-mail.

Fill the online application form.

Başa Dön

--