MYO HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ÖĞRENCİLERİ’NİN 2. ETKİNLİĞİ...

MYO HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ÖĞRENCİLERİ BU HAFTA HALKLA İLİŞKİLER/REKLAM VE AJANS SEKTÖRÜNÜ KONUŞTU....


İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım öğrencileri bu hafta Proje dersi kapsamında Halkla İlişkiler/Reklam ve ajans sektörünü konuşmak için sektörün ileri gelen kuruluşlarına iletişim danışmanlığı yapan Ajans Dijital Kalem'in Başkanı ve Kurucusu Özkan Özbey ve İstanbul Üniversitesi Öğretim Görevlisi Fatih Özkoyuncu'yu ağırladılar.

Z24 numaralı sınıfta gerçekleştirilen seminerde Dijital Halkla İlişkiler kavramından bahseden Özkoyuncu; “Online olmak, hedef kitlenin her alanına inmektir.” dedi. “İletişim, online medyanın girmesiyle daha çok emek sarf edilen bir hal aldı. Eskiden sadece basınla ve müşteriyle olan ilişkileri yönetirken, sosyal medyanın hayatımızda yer almasıyla sosyal medya yönetimi kavramı ortaya çıkmıştır.” diye ekleyen Özkoyuncu akademisyenlik tecrübelerini de öğrencilerle paylaştı. Bir iletişim ajansında geçen günü öğrencilerle paylaşan Ajans Dijital Kalem'in başkanı Özbey, bu işin yorucu ve zaman alan bir süreç olduğunu söyledi. İyi bir iletişimcinin entelektüel bir kimliğe sahip olması gerektiğini söyleyen Özbey, öğrencilerin başarılı olabilmek ve farkındalık yaratmak adına bu alanda kendilerini geliştirmeleri gerektiğini söyledi.

Öğrencilerin sorularını da cevaplayan konuşmacılara seminer sonunda Meslek Yüksek Okulu Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Ebru Hançer ve Öğr. Gör. Aydan Şentürk tarafından 'Teşekkür Belgesi' takdim edildi.




Başa Dön

--